Handstand

Kézállás

Remek egyensúlyérzéket és kitűnő fizikai állapotot feltételez ez az elem. Ha már túl vagy az első ötven gyakorlaton, és már úgy érzed, hogy "no most!", akkor adunk hozzá némi segítséget. Haladj közepes tempóban, kerékpárodon állva, hagyd gurulni a BMX-ed! Csuklóidat fordítsd ki és így keress támasztó fogást a hasizmodnak. Dőlj tovább előre, közben lábaid távolodjanak el a pedáltól. (A féket ne használd közben, hátrányodra válik!) Kezeden támaszkodva nyújtsd ki a tested a kerékpár felső síkjával párhuzamosan, lábak zárva tartandók az ülés fölött legalább 20 cm-re! Egy rövid kitartás és kezdődhet az eredeti helyzet felvétele, amit a leírtakkal fordított sorrendben kell elvégezni.
Hozzászólások
Hozzászólás írásához jelentkezz be vagy regisztrálj!
2010. április 5. 20:28
Figyu mindenki! Szerintetek mi a különbség a Handstand és a Tsunami között?
2009. június 29. 13:30
sztem ha nagyon pro leszel mar nem fg erdekelni ez a trukk :D
2008. szeptember 21. 12:44
http://www.youtube.com/watch?v=grVk9mv44xs&feature =related

Itt egy vidi rólla! Én most még bizti nem csinálom meg:)
2008. szeptember 9. 15:57
láttam rola egy videot áhh én nem:D johogy nem esett elöre a gyerek kb egy olyan 70 fokban volt.
2008. július 25. 17:50
úúú ez félelmetes trükk ezt majd csak ha negyon pro leszek csak akkor próbálom meg.
2007. augusztus 16. 20:30
Hogyhogy nem dőlsz előre??Nem próbáltam, csak feltünt.
Szerző
  • Forrás: dstreet.hu
  • 2005. március 16.
Elfogadom

Az oldalon harmadik féltől származó cookie-kat (sütiket) használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-k alkalmazását. Több információ