Hibajelentés

Írd le, milyen hibát találtál a trükkben, és mi igyekszünk a lehető leghamarabb javítani azt!

Ha szeretnéd, hogy válaszoljunk neked, ne felejtsd el megadni az elérhetőségedet!

A trükk szövege

Emlékeztetőül a trükk szövege:

Első keréken állás

Látványos alapgyakorlatnak számít, több freestyle elem kiinduló eleme. Megtanulását nem mellőzheti senki, aki komolyabb trükköt is szeretne bemutatni. A rákészülés szakaszai a következők:

Kezdők számára a gyakorlat - főleg eleinte - nem veszélytelen! Félig felegyenesedett helyzetben, lassú tempóban, hajts neki egy járdaszegélynek vagy autóguminak, mely nem túl magas! (Esetleg tégla is megteszi.) Amint az első kerék érinti az akadályt, nyomd előre jó erősen a kormányt! A pedálok vízszintes síkban vannak. Ugyanezzel a mozdulattal húzd magad alá a BMX-ed úgy, hogy hátsó feled majdhogy érintse a felemelkedett hátsó kereket! Sikerült? A helyzet az, hogy máris az első keréken állsz. A két karod nyújtva tartsd a kerékpárt! Az igazi siker, több jó gyakorlat után, ha úgy tudod felvenni a kerékpár eredeti helyzetét, hogy közben nem teszed le a lábad a földre. És ha már ez is megy, próbáld ki a másik változatát is! Lassú tempó, hirtelen első fék - súlybeosztásod az előbb leírtak szerint -, és ugyanezt a helyzetet képes vagy felvenni és egy ideig tartani, mint az autóguminál (járdaszegélynél stb.). Ha kiválóan megy az egyensúlyi helyzet megtartása, átminősítheted a gyakorlatodat. A terek, parkok freestyle-s társaságainak nagy vetélkedője, hogy ki tud többet ugrálni, pattogni első keréken.

Ha már tényleg nagyon jól megy, kipróbálhatod a "láb nélküli" endo-t. Csinálj egy endo-t, eközben ülj rá az ülésre és lábaidat emeld el a pedáloktól. Tartsd meg magad így egy pár másodpercig, azután rakd vissza a lábaid a pedálra, közben húzd be a hátsó féket, egy kicsit dőlj hátra, amíg a hátsó kerék leérkezik a földre, majd előre és taposs bele!

Forrás: dstreet.hu